Elikkäs, tässä on taas näitä sekopäärunoja mitä kirjotellaan yöllä, millonpa muulloinkaan. :) Kaikki aika vastikään kirjoteltu.

En.

En tiedä kuivka vältytään
särkymiseltä.
En ole varma haluanko tietää.
En tahdo jättää tekemättä yhtään asiaa,
mutta silti.
En uskalla tunnustaa sinulle tunteitani.
Mitä jos kysymykseeni
"en tiedä miltä sinusta tuntuu,
mutta kerro: tunnetko samoin?"
vastaus olisi
En.
En tiedä kestäisinkö,
En tiedä haluanko jättää kokeilematta
miltä tuntuu kokea
pirstaloituminen uudelleen
ja
   häpeä.

**
Vika taitaa olla minussa

Miehet karkaavat luotani.
Luulen,
että he pelkäävät.
Luulen,
että he etsivät täydellisyyttä.
Päästän heidät niin lähelle
että he huomaavat
etten ole täydellinen
jolloin he juoksevat
pinnallisten joukkoon
jotka eivät näytä tunteitaan
tai kerro perheestään.
Luulen, että olen vääränlainen.
Luulen, että vika on minussa.

*

Mistä tiedän että tämä on aitoa?
Jos en voi luottaa,
millä takaat sanasi?
Millä suojelet minua särkymisltä?
Vai annatko olla ja siirryt seuraavaan.

*

Olet sellainen kaikille

Olet sellainen kaikille,
minä tiedän.
Avoin, ymmärtävä
huumoria, pilkkaa
ihana.
Flirtti.
Jos et tarkoita tosissasi,
älä flirttaa minulle.

*

200 g valhetta ja 500 mg kotiin 

Yhtäkkiä huomaan epäileväni
onko minulla todella tunteita
sinua kohtaan, vai
ovatko ne jotain muuta.
En halua jäädä yksin
jotta olisi joku josta pitää.
Että tuntuisi sille, että
"kyllä minä tuon nappaan".
Ehkä sinua olisi ihana suudella,
mutta toisaalta et anna edes koskea
ilman että pomppaat metrin ilmaan.
En taida edes pitää sinusta,
mutta 'SSHH!', ei kerrota sitä minulle.

*

Rakas maailma

potkit päähän,
työnnät ojaan
en jaksa nousta.
Syljet päälle
en jaksa välittää.
Olen liian väsynyt
väistelemään.
Mitä seuraavaksi?
Kokonaan pois sulkeminen?
Yritäpä,
koettu on.

*

Hiljaisuus.

Rakkaat aivot,
olkaa hiljaa.
Keho on poikki,
miksi jatkat?
Sydän on rikki,
miksi muistelet?
Mieli on maassa,
haluatko kuolla?
Missä on off-nappula
josta saa hiljennettyä
yliaktiivisuuden,
Haluan nukkua,
turvat tukkoon.

*

Sanon "en tiedä"
vaikka tiedän.
Sanon "ihan sama"
vaikka välitän.
Sanon "ei kiinnosta"
vaikka rakastan.
Sanon "ei se mitään"
vaikka se sattui.
Sanon en tiedä,
jotta tulisit iloiseksi tietäessäsi.
Sanon ihan sama,
jotta saisit asiat mielesi mukaan.
Sanon ei kiinnosta,
jotta minuun ei sattuisi-
Sanon ei se mitään,
jotta et tuntisi huonoa omaatuntoa.

*

Näin. Sitten mulla oli yks teksti minkä oisin halunnut tänne kirjootella, mutta en löytänyt sitä. :D Jepulista, pitääpä alkaa kattomaan tuota runokirja-hommelia, näin illan päälle. Huomenna penkkarit ja silleen, kuudes ajo mulle. :) Opettaja lupaili että harjotellaan maantieajoa maanantaita varten, kun lähemmä Tornioon rata-ajoa suorittaan.. Vähän jännittää. :) Nyt silti kaikki tältä päivältä tässä.

Merci med love, Abbelsiini.