Joopa joo. Sain sähköpostissa viestiä yhdeltä opettajaltani että pääsen ensiviikonloppuna töihin mad about summer -tapahtumaan. Kävin sanomassa äidilleni, tässä keskustelu:
Minä: "Hei, äiti, ensviikolle pitäis jotain kyytiä miettiä, kun meen sinne mad about summeriin"
Äiti: "Jaa, minä voin kuskata. "
M: "Niin siis töihin oon menossa. Mutta tää oli se että en saa palkkaa, lahjakorttia tai muuta hyödykettä, mutta ei sillai verotettavaa raha-rahaa"
Ä: "Ainii, tää oli tää paska duuni. Mene sinne, sekaantumaan viinaan ja huumeisiin"
Tässä vaiheessa mulla kilahti niin pahasti, että huusin vaan kurkku suorana että miten mie voin mistään saaha koskaan töitä jos mie en ole ollu tekemässä mitään ennenkään, miten mie saan CV:hen mitään merkintöjä jos mie en ole ollut missään. Ja että ei se raha ole aina niinko se pääasia, onhan elämässä muutakin, ja pääsenpähän kotoa pois edes muutamaksi tunniksi päivässä. Sitte siirryin siihen viina-huume -asiaan. Huusin että onko sillä tosiaan noin huono luottamus minun tekemisiin, että luulee minun heti sekaantuvan huumeisiin ja viinaan ko silmä välttää? Vooe elämän kevät en joskus jaksa sitä. Sitte ko sanoin iskällekki niin seki jotain että paska duuneja, miksi oot oikeen menossa jos et saa edes rahaa. Just.

Asia kaksi, olen alottanut runokirjaa. Kokosin eilen kaikki runoni mitä kehtaa lukea uudelleen ja tulostin ne. Kasi fontilla, kaks saraketta, kuus sivua. :D Että ihan, vähän tullu tekstiä. Siinä ei vielä edes ole kaikki, muutama kirja ja vihko missä on vielä jotain sekoja tekstejä joita en varmaan koskaan löydä enää...

Eilen latasin koneelle ilmasen Spotifyn, ihana. <3 Nyt kuuntelen kokoajan melkee musiikkia, varsinki jos menee porukkaan hermo.

Lyhyen postauksen jälkeen, Merci, Abbelsiini.