Jaahas. Rakkaat vierailijani, jotka vietätte sivullani 0-30 sekuntia kerrallaan ja joita on tällä viikolla ollut päivässä enimmillään 3 kappaletta, MIKSI MENETTE POIS ETTEKÄ JÄTÄ MERKKIÄ? Duh. Säälittävää.
Abbelsiini.
keskiviikko, 23. helmikuu 2011
Jaahas. Rakkaat vierailijani, jotka vietätte sivullani 0-30 sekuntia kerrallaan ja joita on tällä viikolla ollut päivässä enimmillään 3 kappaletta, MIKSI MENETTE POIS ETTEKÄ JÄTÄ MERKKIÄ? Duh. Säälittävää.
Abbelsiini.
.. jokaiselle on joku.
.. when nothing goes right, go left.
.. kerranhan tänne pääsee rellestämään.
.. kannattaa olla spontaani.
.. on ok maata viikonloppu sipsipussin ja jäätelöpakan kanssa.
.. ihmedieettikin voi toimia.
.. ei tarvi murehtia, kaikki lutviutuu.
.. mitään hävettävää ei ole.
93 -syntyneen amislukioneitosen tekstejä ja projekteja. Jättäkää merkintää jos vierailitte. Pahoittelen kuvien puuttumista, kone ja vuodatus.net ei pelaa yhteen maaliin. Known also as BeagleTytön Oma Blogi.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.